Lakimies- ja koulutuspalvelut

• Oikeudenkäynnit
  • Perintöoikeus

Lakiasiat ja liikejuridiikkapalvelut

Yhtiömme keskeinen osaamisalue on liikejuridiikka. Toimeksiantomme liittyvät usein yritysten välisiin sopimuksiin, joista esimerkkeinä osto- ja hankintasopimukset, laatusopimukset, tuotekehityssopimukset, vuosisopimukset, alihankintasopimukset, teknologiasopimukset, yhteistyösopimukset, jälleenmyyntisopimukset, agenttisopimukset ja salassapitosopimukset.

Esimerkki koulutustoiminnasta

LOGY Competence Oy:lle olemme kehittäneet kurssit: Oston lakiasiat 3 pv, Kansainvälinen sopimus- ja kauppaoikeus 2 pv ja Logistiikan lainsäädäntö 2 pv. Näitä järjestetään yleisinä kursseina sekä yrityskohtaisesti räätälöityinä versioina.

Yrityksen tukena elinkaaren eri vaiheissa

Yhtiöoikeuden alalla voimme auttaa yrityksen elinkaaren eri vaiheissa perustamisesta ja osakassopimuksista lähtien aina yrityksen purkamiseen saakka.

Tavoitteenamme on auttaa asiakkaitamme niin, että lakimies toimii mahdollisuuksien avaajana ja riskien ennakoijana ennemmin kuin ongelmien ratkaisijana tai taistelijana. Toki vahingonkorvausasiat ja riitaoikeudenkäynnit kuuluvat tuotevalikoimaamme.

Tietotekniikan lakiasiat ovat hallussamme vastuuhenkilön omatessa yli 20 vuoden kokemuksen toimialalta. Meillä on käytössämme myös perintöoikeuden syvällistä asiantuntemusta.

Olli Lecklin on Oikeudenkäyntiavustajalautakunnan hyväksymä oikeudenkäyntiasiamies ja- avustaja.

Ota yhteyttä!

Lue myös liikkeenjohto-, laatujohtamis- ja taloushallintopalveluistamme ja kysy lisää!

Kysy - Me vastaamme!

Kerro meistä kavereillesi