Kalenteritie 15 C 02200 ESPOO | Puh. 040 583 6880

Y-tunnus: 0935810-5
Puh: 040 583 6880

2. Rekisteriasiat

Asiakaspalvelumme vastaa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin mahdollisimman nopeasti.

3. Rekisterin nimi

Tietojuristit Oy:n asiakas-, markkinointi- ja ajankohtaiskirjeen tilanneiden rekisteri.

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja rekisterinpitäjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin, tutkimustoimintaan, rekisterinpitäjän ja/tai sen yhteistyökumppaneiden mainonnan ja/tai suoramarkkinoinnin suuntaaminen asiakastietojen perusteella rekisterinpitäjän viestimien ja palvelujen kautta luovuttamatta henkilötietoja ulkopuoliselle taholle.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteri voi sisältää seuraavia tietoja asiakkaista:

• Nimi
  • Sähköpostiosoite
  • Matka- ja/tai muu puhelinnumero
  • Organisaatio ja asema
  • Organisaation osoitetiedot
  • Yhteysloki

6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteri koostetaan rekisterinpitäjän asiakastietojärjestelmästä, yleisesti saatavilla olevista internetlähteistä, sekä mahdollisista muista julkisista lähteistä. Pääsääntöisesti osoitelähteet on eritelty mikäli ne ovat muita kuin ensiksi mainittuja.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Rekisterinpitäjä ei luovuta asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille, paitsi Suomen viranomaistoimien niin edellyttäessä.

8. Tietojen poistaminen

Tietoja voidaan poistaa henkilön vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Rekisterinpitäjän ja sen mahdollisten tietotekniikkakumppanien tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee, on suojattu palomuurilla ja muilla tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä.

Kerro meistä kavereillesi

Facebook Twitter 0Jaa

Lakimies- ja koulutuspalvelut

• Sopimusoikeus
  • Yhtiöoikeus
  • Kauppaoikeus
  • Tietotekniikan lakiasiat
  • Vahingonkorvausasiat
  • Oikeudenkäynnit
  • Perintöoikeus

Lakiasiat ja liikejuridiikkapalvelut

Yhtiömme keskeinen osaamisalue on liikejuridiikka. Toimeksiantomme liittyvät usein yritysten välisiin sopimuksiin, joista esimerkkeinä osto- ja hankintasopimukset, laatusopimukset, tuotekehityssopimukset, vuosisopimukset, alihankintasopimukset, teknologiasopimukset, yhteistyösopimukset, jälleenmyyntisopimukset, agenttisopimukset ja salassapitosopimukset.

Esimerkki koulutustoiminnasta

Osto- ja Logistiikkayhdistys LOGY ry:lle olemme kehittäneet kurssit: Oston lakiasiat 3 pv, Kansainvälinen sopimus- ja kauppaoikeus 2 pv ja Logistiikan lainsäädäntö 2 pv. Näitä järjestetään yleisinä kursseina sekä yrityskohtaisesti räätälöityinä versioina.

Yrityksen tukena elinkaaren eri vaiheissa

Yhtiöoikeuden alalla voimme auttaa yrityksen elinkaaren eri vaiheissa perustamisesta ja osakassopimuksista lähtien aina yrityksen purkamiseen saakka.

Tavoitteenamme on auttaa asiakkaitamme niin, että lakimies toimii mahdollisuuksien avaajana ja riskien ennakoijana ennemmin kuin ongelmien ratkaisijana tai taistelijana. Toki vahingonkorvausasiat ja riitaoikeudenkäynnit kuuluvat tuotevalikoimaamme.

Tietotekniikan lakiasiat ovat hallussamme vastuuhenkilön omatessa yli 20 vuoden kokemuksen toimialalta. Meillä on käytössämme myös perintöoikeuden syvällistä asiantuntemusta.

Olli Lecklin on Oikeudenkäyntiavustajalautakunnan hyväksymä oikeudenkäyntiasiamies ja- avustaja.

Ota yhteyttä!

Lue myös liikkeenjohto-, laatujohtamis- ja taloushallintopalveluistamme ja kysy lisää!